Thursday, February 9, 2012

House Project I

This are the bestest moment i ever dreamt before. My new house which my harapan yang cukup besar mengunung so that i akan duduk permenantly. Dah lama sesangat i duduk di umah MIL and semua tugas-tugas umah IL yang uruskan bersama maid. So berbesau hati nak uruskan family sendiri.
Actually umah dah lama siap in March 2011 but til today me & hubby masih lagi blom final on our design and touch up d whole house. Budget dah ade cume we all terlalu berhati2 takut over budget coz those modern design yg we all suke definately too expensive and ini blom lagi argue pasal wat we want to do. Which semestinye i ler yg mengalah pasal my hubby did everytin instead of me yang hanya "I suke design ni, tambah ni sket, besarkan ni sket, ala mahal sket jer..." just main order jekan..huhu.

Those our electrical goods yg dah berzaman beli tapi tak pasang2 lagi

Sofa pilihan hatiku. Ordered!!

Wardrobe. ordered also!!!

No comments:

Post a Comment