Monday, February 14, 2011

Im not to late "HAPPY NEW YEAR!"



Yarabi... Feb 2011. Time flies so so fast. Im totally bz wt work which i have to work on new year..work like crazy..my daugther 1yr at school..my 2nd kid 1st day at kinder ..n definatelly getting bz wt my FAMILY. That's my most important in my LIFE ever..! coz I don't want miss any moments with them and shares with them. Work is work but life without them it just a empty space, i can't breath , i can't live , i can't stay alive.
Alhamdulillah. Tahun ke 35. Syukur masih berada di bumi yg nyata bersama2 orang yg tersayang. Tuhan masih memberi ruang and peluang untuk aku terus bernafas. Namun aku masih berdoa agar kehidupan ini terus dipenuhi dengan keinsafan agar aku tidak tersasar dari mana2 akidah yang dilarang olehnye.
Tahun demi tahun, zaman berubah dgn pantas. Pelbagai pahit manis ditempuhi namun aku redha dan syukur atas segala-galanya. Kadang kala pasrah namun aku bangkit untuk terus bersyukur atas nikmat yang diberikan.

No comments:

Post a Comment